شنبه تا چهارشنبه ساعات اداری: 44031322-44045346 | خارج از زمانهای مذکور: از طریق واتس اپ و پیامک 09124472830 info@sors.ir

سیستم های نوبت دهی هوشمند “صف یار”

سیستم های نوبت دهی هوشمند و فراخوان مشتری “صف یار” محصول شرکت پارسا فن پردازان(سورس آی تی) میباشد که جهت مکانیزاسیون بانک ها،موسسات،دفاتر پیخوان دولت،دفاتر بیمه وتمامی مراکز خدماتی تولید و تهیه شده است،تمامی امکانات و لوازم دارای گارانتی معتبر بوده و راه اندازی این سیستم ها توسط کارشناسان مجرب آی تی به صورت رایگان انجام میگیرد.قیمت تمامی پلن ها باتوجه به نوع استند،LED و سایر موارد محاسبه میگردد.

سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری

دستگاه نوبت دهی ویژه صف یار

این دستگاه درجه یک ترین دستگاه نوبت دهی میباشد و تمامی مراحل ساخت و طراحی سخت افزار و نرم افزار خاص صف یار است.
بدنه استند استیل براق بوده و کیفیت آن تضمیمنی میباشد، مدرن، شیک، باکیفیت عالی و با ۱ سال گارانتی که در مدل های بدون نیاز به کامپیوتر و یا با استفاده از کامپیوتر به صورت وایرلس و بدون نیاز به هیچ سیم کشی قابل راه اندازی است.
در وسط دستگاه لوگوی شرکت خریدار و در کنار دکمه ها جایگاهی جهت نوشتن عنوان باجه ها و نیز دکمه ها دارای نور تزیینی میباشد و تعداد آن ها به ۸ و ۶ قابل تغییر است،جایگاه قرار گرفتن پرینتر و لوازم این استند کاملا استاندارد بوده و به راحتی قابل دسترس میباشد.

 

 

 

دستگاه نوبت دهی دکمه ایی

این دستگاه یک طراحی عمومی هست و در جاهای مختلفی مشاهده میشود،جنس بدنه آن از آهن است که رنگ میشود،قسمت بالایی این استند دکمه ها ی دستگاه قرار میگیرد که میتواند کمی متفاوت تر از این عکس باشد.

دستگاه نوبت دهی صف یار
سیستم نوبت دهی و فراخوان مشتری

 

دستگاه نوبت دهی لمسی

بدنه این دستگاه یک طراحی عمومی هست با این تفاوت که ما به جای دکمه برای آن یک مانیتور کوچک تاچ در نظر گرفتیم و طراحی آن را کمی تغییر دادیم ،جنس بدنه آن از آهن است که رنگ میشود،قسمت بالایی این استند محل قرار گرفتن مانیتور است که به صورت لمسی بوده وبا کلیک بر روی دکمه   دریافت نوبت    فیش نوبت صادر میگردد.


دستگاه نوبت دهی لمسی MDF

طرحی و ساخت این استند توسط ما و به سفارش مشتریان در چند رنگ میباشد.
جنس بدنه این استند از  MDF میباشد و در قسمت بالای آن یک مانیتور کوچک لمسی قرار دارد که با زدن گزینه  دریافت نوبت  بر روی نرم افزار نصب شده بر روی مانیتور لمسی نوبت دریافت می گردد.
این استند به دلیل اینکه از جنس چوب ساخته شده است برای جایگاه هایی با تردد کم یا جهت رنگ بندی دکور کاربرد بهتری دارد.

دستگاه نوبت دهی صف یار

راهنمای خرید

محاسبه تعرفه و خرید سیستم

نحوه پشتیبانی

پشتیبانی سیستم نوبت دهی صف یار

چرا صف یار؟

علت انتخاب نوبت دهی صف یار