شنبه تا چهارشنبه ساعات اداری: 44031322-44045346 | خارج از زمانهای مذکور: از طریق واتس اپ و پیامک 09124472830 info@sors.ir

طراحی وب سایت شرکتی

بدون شک شرکت ها و موسسات برای پیشرفت و ارتباط با مشتریان خود ومعرفی خدمات و محصولات، نیاز به وب سایتی کامل و حرفه ای دارند،وب سایتی جذاب و انعطاف پذیر با تمامی دستگاهها مانند گوشی وتبلت.
یک وب سایت شرکتی علاوه بر صفحات ضروری مانند معرفی خدمات،محصولات،تماس با ما،درباره ما،ممکن است بخش های دیگری مانند فروشگاه نیاز داشته باشد و نیز مدیریت این صفحات و تغییر در محصولات،تصاویر و متن ها ضروری میباشد.
شرکت سورس آی تی با درنظر گرفتن تمامی موارد فوق آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت ها و موسسات می باشد.

قیمت : از ۷۰۰ هزار تومان

طراحی وب سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری بیشتر مراکز تجاری و یا راه اندازی کاری پر سود بدون سرمایه می باشد.نکات مهم در یک فروشگاه اینترنتی، جذاب و به روز بودن،انعطاف پذیر بودن بر روی تمامی دستگاه ها،گروه بندی و نمایش حرفه ای محصولات،پرداخت آنلاین ،نحوه ارسال،مراحل سفارش آسان،سئو مناسب،و… می باشد.

قیمت: از ۷۰۰ هزار تومان

طراحی وب سایت سالن های زیبایی

با توجه با سابقه و شناخت دقیق ما از سالن های زیبایی،وب سایت هایی برای این مراکز درنظر گرفته ایم که بسیار جذاب بوده و امکانات لازم جهت اطلاع رسانی به مشتریان را دارد.
زیبا بودن،به روز بودن،انعطاف در دستگاه های مختلف همچون موبایل و تبلت،قابل جستجو با کلمات مناسب در موتورهای جستجو مانند گوگل و استاندارد های فنی از مشخصه های این وب سایت ها می باشد.

قیمت: از ۷۰۰ هزار تومان

طراحی وب سایت سفارشی

ممکن است شما به یک وب سایت سفارشی با امکانات خاص و ویژه خودتان نیاز داشته باشید و بخواهید ایده های خود را پیاده سازی نمایید.در این صورت پلن وب سایت سفارشی پلنی مناسب برای شما می باشد تا بتوانید به هرآنچه که برای وب سایتتان نظر دارید در احتیار داشته باشید.این ابزار مانند ثبت نام اینترنتی،رزور وقت آنلاین،ارسال پیامک و هر ایده ی دیگر

قیمت: از ۲ میلیون تومان